Sunday, March 20, 2011

Budak Comel's Birthday :')


Yay! (Y) Akhirnya, 21 March 2011!
Hari yang aku nanti-nantikan.
Birthday dia! Hihi, bangga tak?
Padahal, bukan boyfriend aku pun, but orang yang kita sayang kan, tak salah kita
nak berbangga dengan birthday dia :p

Anyways, I'm doing all these,
Sending him a card, a cupcake, a loooong text, a missed call,
Because, I love him.
Yes, I do. I love you so much Muhammad Nazirul Shafiy :)

Aku tak kisah pun if dia tak sayang aku, but aku sayang dia.
Sangat sangat,
Sumpah Demi Allah aku sayang dia sorang je dalam hati aku.

Aku tak pernah ragu ragu ke apa ke,
Nama dia sentiasa dalam hati aku,
Tak pernah sedetik pun ada nama orang lain.

See how much I love him?
I really hope you're reading this now.
I want another chance, I know I did so many wrong doings to you.
But, I've waited for 3 months for an apology from you.
Without you, my life's like so dull :(
I'm really really sorry for everything.

Aku sumpah if kita couple balik, aku akan jaga kau like gila gila.
Aku taknak hilang kau lagi weh.
Sumpah, teruk gila rasa dia.

Macam entah la, susah nak explain dekat sini.
But memang teruk sangat rasa dia.
Anyways, aku buat semua ni pun sebab nak balas jasa dia susah payah nak call aku time birthday aku dulu.
Yes, dia sweet kan?
Yes, aku sayang dia.
Harap-harap jodoh aku adalah dengan dia ya, Ya Allah.
Kau lembutkan lah hati dia ni ha.
Amin amin amin.
Tulah doa aku for the past 3 months.

Anything aku buat dalam hidup ni mengingatkan aku dekat dia.
So, no doubt lah aku sayang dia kan.
Memang takde lelaki lain, langsung.
Kalau dia nak fikir ada, tu terpulang dekat dia.
Tapi, sumpah aku tak pernah semangat macam ni untuk sambut birthday orang yang aku sayang.
Bapak aku punya pun aku tak semangat mcm ni.

Haha, anyways, I love you.
Happy Birthday Muhammad Nazirul Shafiy bin Muhammad Shahar,
Happy Sweet 16 ;) May Allah bless you always.
And your wishes come true.
Amin amin, Ya Rabbal Alamin.

Loves, xx

0 comments:

 
Blogger design by suckmylolly.com